neděle 19. října 2008

Poděkování

Psal jsem to už několikrát a napíšu to znovu. Děkuju všem za podporu kterou od vás dostávám. Jak formou emailů, tak komentářů k článkům, nebo sms zprávami. Možná by jste ani něvěřili jak moc mi tohle pomáhá, zvlášť v situaci ve které teď jsem. Tři týdny doma se spoustou žážitků mám sice v hlavě, ale připadám si teď jako bych vlastně nikde na dovolené nebyl.

Teď si to ještě nepřipouštím, ale příjde to...Vždycky jsem z celého roku měl nejradši Vánoce. Ne kvůli dárkům, ale kvůli tomu, že se všichni sejdou...že se tráví čas s přáteli i s rodinou a když si nepřipustíte ten ten ruch okolo v obchodech, dýchá na vás taková pohoda, kterou nikdy jindy v roce nezažijete. Letos je poprvé v životě budu trávit sám...(tedy záleží ještě, jak se vyvine situace s prací, ale na 99% procent bych se ještě před svátky vrátit nechtěl).Letecké společnosti moc dobře využívají touhy spousty zahraničních pracovníku k návratu domů a proto zpáteční letenka vás může přijít na stovky euro. Aktuálně jsem se díval - je to 400 Euro, včetně poplatků, ale bez zavazadla. V červenci mě zpáteční přišla na 130 Euro...to je rozdíl,co? A bude to s blížícím se vánočním časem ještě horší.

Vzal jsem si ale něco sebou...vánoční barevné elektrické svíčky a můj pokoj už s nima září, takže alespoň o tu atmosféru mám postaráno:-). Cukroví v podobě úlek, které mi sebou dala mamka už vzalo za své:-). Děkuju, byly jako vždycky výborné.

Žádné komentáře: