středa 29. října 2008

Odpočívám

Chtěl jsem napsat, že to je první článek, který píšu mimo domov, ale vlastně jsem už jeden takový psal při čekání na trajekt. Dnes jsem opět vyrazil do města. Pokoukat ještě po nějakých nabídkách, ale není toho moc, věřte mi! Obvyklá návštěva v agentuře...Tom má kratší paměť, takže jsem mu zase musel všechno říkat od znova a vlastně jsem slyšel i ty samé věci od něj. Víte, nejhorší na tom je to čekání...nejenom jestli někdo zavolá, ale taky jestli mi zaplatí všechny peníze, které jsem si poctivě vydělal... Jak to napsat správně? Za ty nervy to nejprve stálo, ale teď už ne. Spadne ze mě další velký balvan, až zjistím, že na mém kontě přibyly všechny peníze, co mi dluží(nebo alespoň většina). V případě neúspěchu se tady totiž žádného práva nedovoláte. Tedy alespoň co se naší(a pár dalších) firmy týče. Možná že by to šlo...ale stálo by to víc, než bychom získali.

Na začátku jsem se zmínil, že nejsem doma. Stojím s autem na parkovišti na Salthill. Tohle místo je situované směrem na oceán a je odtud hezký výhled do zálivu. Voda je vysoko, je příliv, ale téměř žádné vlny. Vítr nefouká, takže asi nemohou být. Občas se tady zastavím a dívám se. Od té doby, co jsme se odstěhovali z našeho domu v Oranmore, tak je pro mě pohled na moře opět svátkem. I když nejradši mám divoké pobřeží, daleko od města! Tak jako tomu bylo před pár dny na mé projížďce po Severním Irsku.

Dnes je navíc celkem teplo. Docela jsem se divil, že při dovolené v Čechách mi nebyla vůbec zima. Přesto, že denní teploty byly někdy nižší, než tady. Bude to asi dáno vlhkostí vzduchu, a taky větrem. Díky tomu se pro mě podmínky doma v Čechách staly dočasně "tropické":-). Což se po návratu sem říci nedá. Ochladilo se a přes skvěle utěsněné plastové okno dost táhne. Zvlášť ráno si připadám jako v chladničce. To se vám pak chce stávat z postele a jít do sprchy. Alespoň se konečně začínám otužovat:-):-). Všechno zlé je pro něco dobré. I to, že sedím na zadku. Někdy se neskutečně nudím, ale i tak strávím denně několik hodin sledováním jednoho oblíbeného seriálu(někteří z vás vědí, jakého žánru jsem fanda, takže vás nechám hádat). Nechal jsem si od kamaráda natáhnout do počítače deset sérií. Všechno v angličtině a některé byly dokonce bez titulků. Stále mám problémy, stále nerozumím všemu, ale je to lepší a lepší. Pravidelný přísun angličtiny mám zajištěn a alespoň tohle nese nějaké ovoce.

Mimochodem, zub ještě drží pohromadě:-) a nebolí:-). To musím zaklepat na dřevo.

Žádné komentáře: