sobota 25. října 2008

Křup

To je nadpis, co:-)? Jako by mi události posledních dní naznačovaly, co mám dělat dál...stala se docela obyčejná věc, která ale většinu lidí vyděsí, hned jak o ní slyší. Před třemi lety jsem měl zánět v zubu. Zásah na pohotovosti(moje doktorka měla dovolenou) a pozdější trhání nervů bez umrtvení, na to nejlepší vzpomínky nemám. O to větší strach jsem měl, když jsem o rok později dostal zánět do vedeljšího zubu. Tentokrát mě ale moje zubařka ošetřila pomocí arsenové vložky a při následném trhání a čištění nervových kanálků jsem cítil jenom podivné skřípání, které ale nebylo vůbec bolestivé, takže vřele doporučuju:-)! Pár dní po zákroku mi bylo oznámeno, že to byl velký zásah a nejspíš si bude žádat(tuším že to bylo) korunku...Nejsem zubař, ale asi to má nějak přispívat k soudržnosti a funkci zubu.

O co mi jde...Dnes jsem si po dlouhé době koupil svoje oblíbené arašídy v čokoládě(divný, na všechny ostaní druhy oříšků jsem alergický) a vesele jsem si je chroupal. U druhého balíčku se ozvalo chrupnutí, ale ne arašídů. Zoubek se mi odlomil...a je tam docela díra. Výplň drží, ale jak dlouho. Docela mě potom rozbolela hlava, protože část zubu se mi při tom zkousnutí zaryla do dásně a to bolelo. No a co teď...? Zubní péče je v zahraničí celkem dost drahá! Takže všechno opět záleží na tom, jestli dostanu práci...

Upřímně řečeno, co by se asi tak mohlo ještě stát? Naprosto souhlasím se všemi a sám se sebou. Nikdy nebylo tak zle, aby nemohlo být ještě hůř. Takže mi asi nejspíš příště upadne hlava:-).

1 komentář:

Radek Hojgr řekl(a)...

Ty blaaaho, to zni skoro neuveritelne co se ti to tam posledni dobou deje Lukis...

Pomalu zacinam tomu nejcasteji omylanemu porekadlu prestavat verit :)

No a jedna poznamka na zaver - budu citovat (uz ale nevim odkud :) Poznamka zni: "Ze by znameni?"

Mej se a drzime opet palce, tesime se na dalsi zpravy, snad uz trochu pozitivni.

PS: Jo a pripadne osetreni v anglictine ti vubec nezavidim... :)))