sobota 20. září 2008

20. září

Začal poslední den před mojí dovolenou. Před vytouženým a zaslouženým tří týdenním pobytem doma. Tam sice budu asi jen dva týdny, protože pět dní mi zabere cesta(i s návratem), ale i tak je to o proti původnímu plánu mnohem víc! Auto je připravené na dlouhou cestu, zbývá jen naskládat věci. Trochu se bojím, že se dnes budu nudit, ale počasí se rýsuje pěkné, takže možná ještě vyrazím do města...Třeba na delší procházku na Salt Hill.

Jako obvykle však začal den opět netradičně. Když jsem ještě žil v Čechách, tak jsem přišel do kontaktu s policií jen při silničních kontrolách a když mi ukradli telefon...ale tady...:-). Dnes ráno už podruhé. Protože mi Sabina řekla, že už v našem domě ve čtvrtek byli, tak jsem na ně byl připravený. Ale nečekal jsem je v sobotu ráno. Nešlo jim o mě, nebojte:-)! Hledali bývalého nájemníka, který měl podle vyprávění určité problémy ze zákonem. Nicméně při mém stěhování sem ho majitelé hned druhý den vyhodili. Všechno jsem jim vysvětlil a dal telefon na majitelku domu. Vystupovali velice příjemně a to že jsem byl trochu nervózní(to je snad každý kdo mluví s policií) pro ně nebylo podezřelé, ale spíše pochopitelné. Včera jsem sice psal, že mám strach, že v budoucnu s autem narazím na nějakého arogantního blba, ale musím se přiznat, že jsem zatím ještě žádného takového nepotkal. Do shoppinu nám chodí celkem často a když sleduju jejich chování, tak se dost liší od našich ochránců zákona. Je to zkrátka o lidech a o přístupu.

Žádné komentáře: