středa 10. září 2008

V dobré víře

Zase jsem se nechal ukecat...Ale souvisí to s mojí povahou. Zkrátka když někdo potřebuje pomoc a je to v mých silách, tak se mi jen těžko říká ne. A o co jde?

Včerejší volný den se opět proměnil v pracovní. Je zajímavé, jak se zprávy šíří rychle. Přestože jsem se Slavkem mluvil a on věděl, že dnes si dávám volno, tak mi stejně zavolal. A protože si já hlupák myslel, že je nějaký problém v shopinu, tak jsem mu to vzal. Příště na to dlabu...:-). Ale to já říkám pořád:-). Ono zase nešlo o nic tak hrozného. Potřebovali jako vždy někoho na večer do Mariny a protože mám auto, tak se mi zavolá kdykoliv mám volno:-). Je to totiž trochu z ruky.

Tentokrát jsem tam ale dostal novou práci, takže mi ty tři a půl hodinky celkem utekly. Mohlo být i hůř. Jsem rád, že jsem po dlouhé době zase viděl lidičky, se kterými jsem tady začínal v dubnu pracovat. A nejsem rád, protože jsem tam byl zadarmo. Souvisí to s naším systémem proplácení dovolené, které je...No více než podivný. Ale než bych vám ho vysvětlil, tak bych popsal další A4. Někdy příště, nebo až doma...

No a na závěr bych chtěl pozdravit všechny svoje lidičky do Ostravy. Dnes totiž přijíždí hokejový klub HK do ostravské Sarezy(v Porubě, kousek místa kde jsme bydleli), kde se střetnou v úvodním kole 1.ligy. Kdopak asi vyhraje, co?

6 komentářů:

Martin a Jitka řekl(a)...

mel jsi pravdu , nechapu to :) a natvou otazku mam jasnou odpoved 3:1 Hradec ! To je jisty . No a dnes vyrid Irum at na hriste ani nechodej , ze to bude vejprask :d

Anonymní řekl(a)...

To tedy vubec! Vyhraje Ostrava- to je jasný!!! :o))
Miška.

Martin a Jitka řekl(a)...

Dnes maj vsichni hradecaci smulu vcetne me .

Radek Hojgr řekl(a)...

Pche, 3:1 jo? Kde ze... :o)))

Luk řekl(a)...

No a závěr je ten, že HK dostalo výprask 5:3...no co zrobit...:-). Snad příště:-)

Radek Hojgr řekl(a)...

Jo, muzete to tase zkusit priste. No ale hosi... mam vam neco povedet? :)