pondělí 8. září 2008

Nečekané volno

Protože mi dnes začala další 12-ti denní šichta, odcházel jsem do práce se smíšenými pocity. Ne však na dlouho. Hned ráno jsem dostal nabídku, že bych si mohl úterý udělat volné. Copak by jste na to odpověděli vy, kdyby vám bylo jasné, že vzhledem k tomu, jak nám tu platí dovolenou, tak je úplně jedno, jak budu před mým odjezdem v práci, protože dostanu stejné peníze. No jasně, že jsem řekl - ANO, děkuji!

Relaxace bude potřeba, pátek a sobota jsou kritické dny, kdy strávíte na place dobrých dvanáct hodin a proto jakákoliv možnost odpočinku před je z mojí strany vítána...! Takže co budu dělat zítra? Válet se...:-). Co se tady taky dá dělat jiného:-).

Dnes jsem našel i nové parťáky na cestování. Z Vlada z ochranky se vyklubal milovník cestování, takže jsme se předběžně domluvili na cestu do Severního Irska. Čas a datum neznámé, ale vždycky je lepší vědět, že někdo další by jel taky. Samozřejmě včetně jeho přítelkyně! Mám za vás náhradu Radoshaci...:-)!

1 komentář:

Radek Hojgr řekl(a)...

Hej tak Luku, tos pos... :) Jinac supky dupky, uz at jsi tu, vsichni se tu na tebe hrozne tesime...