čtvrtek 18. září 2008

Nejhorší den

Spolehlivý návod jak ho zažít by nejspíš zněl - odjeďte do Irska, kde skoro každý den prší a začněte pracovat v All Pro Services, které se stará mimo jiné i úklid. Dalším krokem je, že si naplánujte bezvadnou dovolenou do Čech a ve finále se dozvídáte, že výplata opět není...a když už si vyhádáte šek, tak příjdete do banky a máte ho nekrytý, protože firma ještě v tuhle chvíli nemá peníze na kontě. Dále zjistíte, že na vašem šeku ale chybí poměrně vysoká částka za přesčasové hodiny(25H), což v přepočtu na euro je okolo 250 - a to je sakra hodně! No a ta finální věc je, že doporučíte kamarádovi, aby za vámi přiletěl společností Ryanair, která má zřejmě taky občas bordel v systému a proto příjdete v čas na letiště a budete čekat tak dlouho, dokud vám neoznámí, že i přesto, že jste řádně zaplatil a vytisknul si potvrzení k letu, tak neletíte!! Zkrátka prodali jsme o nějaké to místo navíc...smůla...!

Tak to by bylo asi všechno. Výsledek je ten, že domů jedu sám a z toho vyplývá i další věc, kterou ale na blogu prezentovat nebudu, jen bych chtěl moc poděkovat mým rodičům. Pod vlivem událostí jsem jim totiž musel prozradit tajemství, které jsem připravoval 2 měsíce - že přijedu ještě o pár dní dřív.

To jediné co mě dnes potěšilo byla podpora všech a slova - zítra přines životopis a já ho dám tomu, či tamtomu...zkrátka asi všichni vědí, co je ta naše firma zač a já se už na pevno rozhodnul, že na konci října, tady skončím a půjdu dělat něco jiného. Zdá se, že díky kontaktům, které jsem si vytvořil, práci najdu!

Žádné komentáře: