sobota 27. září 2008

Dovolená startuje

Sice jsem si již dávno předepsal několik článků z cesty, ale zpětně je dám na blog až po návratu. Nějak se mi nedaří propojení mojí flash paměti, když z ní chci převést svoje data přes bratrův počítač na blog. To ale nevadí...o nic nikdo nepříjde! A i když je třeba neuveřejním tak, jak jsem si je napsal, tak je na 100% nějak stručně shrnu.

Nikomu neuniklo, že jsem tedy vyrazil na dovolenou. Podařilo se mi navštívit kamaráda v Holandsku a ještě k tomu přijet v rekordním čase domů. Neplánoval jsem to, nepřeceňoval svoje síly, ale zkrátka to vyšlo. Následná noc z úterka na středu to pak odnesla 13 hodinami spánku v mém podání...:-)! Ještě předtím se mi ale podařilo překvapit naše, prohodit si kola na autě, navštívit kamarády Martina a Lucku a udělat první drobné nákupy:-).

Teď už je dovolená v plném proudu a já si ji užívám jak jen můžu. Žádný den nepromarním! Spousta mě toho ještě čeká, ale také už mám za sebou setkání s několika báječnými lidičkami...a další čekají! Některým jsem se ještě neozval, ale všechno chce svůj čas. Mějte se mnou strpení:-).

Dnes je sobotní večer, můj bratr stěhuje svoji přítelkyni Denču do Prahy, kde začíná studium a já se s rodiči vrátil z celodenního výletu na naši nejvyšší horu - Sněžku. Počasí mohlo být na začátku o kapánek lepší, ale po poledni už jsem si na nic nestěžoval. Cítím hodně únavu, protože jsem si pořídil permanetku do fitka, kde jsem se byl už dvakrát "zničit" a k tomu jsem ještě přihodil solárko, protože mi docela chybí sluníčko...i když jen umělé, tak mě nabijí! Několik fotek z naší nejvyšší hory přidám příště, ale teď se můžete mrknout na ALBUM několika fotek, které jsem udělal po cestě z Irska.

Žádné komentáře: