neděle 7. září 2008

Střídání

Sice jsem si před pár hodinami pěkně naložil závaží a zavzpomínal si na staré dobré časy s Martinem ve fitku, kdy jsme odcházeli pravidelně zubožení po náročném tréninku, ale ani ta bolest v rukou mi nazabrání, abych napsal ještě jeden víkendový článek(možná jich bude víc, znáte mě:-):-)).

Rád bych totiž ještě něco přidal k včerejšku. Úplně jsem zapomněl na moje(naše) další setkání s divokou přírodou. Při výstupu z prolákliny, odkud nás vyhnaly silné vlny, jsme si všimli stínu ve vodě...Tuleň! Jen tak si plaval okolo útesů a bylo na něm vidět, že ho silný proud nechává ledově chladným. Elegantně se otáčel ve vodě a užíval si zřejmě sluníčka. Bohužel se mi ho ale nepodařilo vyfotit. Než jsem nastavil foťák, tak už jsme viděli jen siluetu pod hladinou. A tu by můj digitální zoom zkrátka nezvládl dost ostře. Ale i těch pár vteřin, co na nás vystrčil čumák z vody, bylo báječných. Zkrátka nejen na Aranských ostrovech se dají pozorovat divoká zvířátka. Na druhou stranu jsme včera neviděli žádného zajíce. A že se jich vždycky u majáku hemžilo.

Proč jsem ale nadepsal článek "Střídání". Protože máme teď zcela opačné víkendy. Minulý týden bylo v sobotu pochmurno a v neděli naprosto nádherně. Tento víkend se to zase obrátilo. Dnes je pod mrakem a včera bylo nádherně. Štěstí však přeje a ani jeden z víkendů nám i přes mraky nepropršel:-).

Žádné komentáře: