pátek 5. září 2008

Začalo léto

To co mi tu každý několik měsíců říkal se, zdá se, naplňuje. Klepu na dřevo, ale počasí je už pár dní únosné a včerejší den dokonce znamenal absolutní bezvětří a celý den modrou oblohu. Dovedete si představit jak to člověka po měsíci "tmy" nabije!! Po takovém dni bych obvykle čekal, že se probudím do propršeného ráno, ale nestalo se(zatím:-)). Podle slov místních a poláků, kteří tu už jsou několik let je právě září nejkrásnějším měsícem v roce. Jestli ano, tak to bude super a na dovolenou se mi určitě pojede s lepšími myšlenkami, než když celé dny prší. Uvidíme, jak proběhne dnešek a hlavně můj předposlední volný víkend před cestou domů.


Další totiž opět pracuju a od pondělí mi začíná 12 denní šichta. Oba dva moji kolegové totiž vyrážejí na dovolenou. Tak to dopadá, když v shopinu pracuje manželský pár. Slavek prý ještě nemá náhradu...jsem zvědavý, koho mi tam dá...:-).

Žádné komentáře: