pátek 5. září 2008

Já a technika

Vždycky si nakonec rozumíme a najdeme společnou řeč, ale co tomu předchází. Pamatuju se, když jsem poprvé otevřel náš společný blog a napsal první článek. Tenkrát jsem ještě netušil nic o možnostech nastavení a stále mám velké rezervy. A to samé platí u čehokoliv.

Nedávno se mě laptop zeptal, jestli chci stáhnou nové aktualizace. Potvrdil jsem a zaktualizovala se mi verze internetového prohlížeče Mozilla Firefox. Trochu se pozměnilo okno, ale hlavně někam zmizel správce záložek, kde jsem si vždycky mohl trochu pohrát se stránkami, abych je nemusel složitě znova hledat. Vyzkoušel jsem všechno, ale nic...hodil jsem flintu do žita.

Až dnes ráno opět svitlo na lepší časy, protože současná verze umožňuje uspořádávat záložky hned po kliknutí a vyrolování nabídky "Záložky". Toho jsem si všiml(jak tomu bývá pokaždé) zcela náhodou a hned jsem měl tak na hodinku o práci postaráno! Uloženo jsem toho měl až nad hlavu a některé odkazy, nebo složky s odkazy jsem už nepotřeboval.

Při mém návratu mě ještě čeká jedna technická investice, protože stále přemýšlím, co mi tu chybí nejvíc. Televize to není, angličtiny mám dost z práce a ještě abych ji poslouchal v rádiu, internet mám, laptop mám, ale...na něm mám sice muziku, ale dovedete si představit jak ladné zvuky se linou ze sériových malých repráčků přímo v mém notebooku. Je na čase přihodit nějaký ten ticíc(přesněji řečeno dva) a pořídit si nějakou sestavu, kterou bych mohl použít později i jako domácí kino. Po poradě z jedním z mých sousedů a kamarádů doma jsem dal na jeho rady a vybral sestavu Genius. Muzika vám tu totiž dokáže zpříjemnit každý den a pokud máte možnost si ji kvalitně poslechnout, tak to platí dvojnásob:-).

Žádné komentáře: