čtvrtek 11. září 2008

Zamotaný život

Celý den si lámu hlavu o čem bych měl na svůj blog napsat. O Irsku jsem toho nadatloval do klávesnice už nepočítaně. Každý den se však stává něco nového, něco nečekaného, co vás do jisté míry vyvede ze stereotypu všedních dní.

Bohužel já mám plnou hlavně něčeho, co se nepřihodilo mě, ale někomu, kdo patří mezi moje nejlepší přátelé...sám o tom psát nemůžu a ani nevím jak bych začal. Na všechno je ještě moc brzo a mě nepřísluší, abych k tomu v tuhle chvíli psal něco na svůj blog. Ten človíček k tomu ale napsal něco na svůj blog, který mám v odkazech, takže tam můžete zjistit, co se do opravdy stalo. A musím říci, že mě už dlouho netrápilo, tak jako teď, že jsem tak daleko a nemůžu pomoct.

Jinak pro všechny, kteří sledujete můj život tady, tak už se pomalu připravuju na cestu domů...Radoshaci, docela si oddychnu, až to všechno naložím do auta a odvezu. Nějak se tu totiž stále do toho pokoje nemůžu vejít:-). Bylo toho víc, než jste čekali, co? No, přípravy vrcholí víceméně pracovně...čeká mě poslední volný víkend, ale až příští týden...tenhle jedu celý v práci a už se na zítřejší třináctihodinovku a sobotní dvanáctihodinovku moc těším:-)! Také se zdá, že se Báře výlet z minulé soboty líbil, protože se mě ptala, jestli nepojedem příští víkend zase někam. Bude tu prý mít dvě kamarádky s Anglie. Vzhledem k tomu, že ale přiletí Martin, tak si nejsem úplně jistý, jestli by to bylo vhodné, vzhledem k situaci, která tu teď je! Uvidíme, všechno záleží na domluvě.

Žádné komentáře: