pátek 19. září 2008

Ohlédnutí

A to nejenom za včerejškem, ale tak nějak celkově. Vzhledem k tomu, že jsem ze sebe dál nechtěl nechat dělat idiota, tak jsem se poprvé trochu opřel do vedení. Konkrétně to odnesl náš Supervisor Slavek, kterému jsem vysvětlil, že problém s penězi není jeho vina, ale že koště si můžou dělat z někoho jiného. Tudíš jsem ho ne poprosil, ale oznámil mu, že dnešní den už nepracuju. Jak jsem se doslechl, nebyl jsem jediný. Po včerejším návratu domů jsem ještě ve svém emailu nalezl zprávu od společnosti Irish Ferries, se kterou se přepravuji do Francie. Změnily se odjezdové časy. Zaplať pánbůh, že jen o půl hoďky, nebo o jednu hodinu. Kdyby to byly dny, tak by to byl asi poslední hřebíček do rakve včerejšího dne.

Celkově vzato jsem se z toho ale asi vyspal(zkrátka, tady se musíte naučit rychle se dostat ze špatné nálady a nepřízně podmínek - každý den je boj:-)). Mám napsaný nový životopis a za pár hodin se chystám na zřejmě poslední štaci po městě než odjedu. Čeká mě toho spoustu a při pátečním trafficu se mi bude rozhodně suprově jezdit autem. Nicméně jsem si řekl, že na dovolenou zkrátka nebudu jezdit s nervama. To co se stalo, stalo se a já upnu všechny síly na to, abych si to tu po dovolené zařídil tak, jak chci já!

Jinak mě tedy po 6 měsících práce a celkově 7,5 měsících v Irsku čeká zasloužená dovolená. Během téhle doby se toho stalo v mém životě tolik, že se skoro bojím, co mě čeká v dalších letech. Neb celkově vzato za poslední dva roky má počet událostí a změn v mém životě strmě vzrůstající tendenci. Změna je asi můj život, ale trocha klidu by neuškodila, takže si teď moc přeju, aby odjezd na dovolenou odstartoval klidnější období:-).

Žádné komentáře: