úterý 2. září 2008

Aby řeč nestála

Psát dlouhá story, nebo se jen krátce zamyslet a zhodnotit uplynulé chvíle? Sám nevím co je lepší, ale snažím se jít spíše druhou cestou. Pro někoho je možná krátký článek na čtyři věty, ale napsat - dnes jsem chodil 8 hodin, našel 3 euro a pak šel domů pěšky, mi nepřipadá moc poutavé. No ale zdá se, že se blog a styl psaní líbí, protože návštěvnost v posledních dnech atakuje 50, z čehož mám zjevnou radost. Znamená to, že si jen tak sám pro sebe nepíšu deníček, ale že vás zajímá, jak se tu mám. Věřte mi nebo ne, pro mě to tu teď hodně znamená! Auto a blog je moje jediné pojítko z domovem a přeci jenom s autem se špatně povídá. I když občas pár slov prohodíme(většinou ale mluvím já:-)).

I přes tohle všechno napíšu ještě několik emailů denně! Ale to přikládám spíše k tomu, že se blíží moje návštěva doma a taky se mi na tu dobu podařilo zorganizovat třídní sraz po pěti letech a tak dolaďuji detaily. Věřte nebo ne, bude skoro 100% účast. No jo, tak dlouho někoho otravujete, až ho nakonec přesvědčíte:-).

Na závěr díky vám všem za věrnost a pokračujem dál ve spanilé blogovací jízdě:-).

Žádné komentáře: