úterý 26. srpna 2008

168 hodin

To je přesně doba, která uplynula od mojí první aktivace internetu...jeden celý měsíc jsem byl bez vlastního připojení a až na občasné nutkání spravovat blog a emaily mi to celkem nevadilo. Dáme si zase pár čísel, ano?

168 hodin je 7 dní...z toho jsem 70 strávil v práci...dalších 22 na internetu a zbývá nám ještě 76! Ha ha, taky jsem někdy musel spát, ne? Sedmkrát osm(moje buzení ráno v šest je to tam:-)) je 56. No takže nám ve výsledku zbývá 20 hodin, které jsem nestrávil na netu, ve kterých jsem nebyl v práci a které jsem neprospal. Celkem dost času, ne? A víte co jsem dělal...matně si vzpomínám, že jsem se většinou válel v posteli a díval se na filmy...Héééj, nesmím zapomenout na cvičení s(teď už mojí) fitness lavicí. A víte proč jsem tohle všechno dělal???

Protože furt leje a fouká vítr!!! Jak bylo řečeno v jednom krásném českém filmu: "Tento způsob léta zdá se mi být poněkud nešťastný" :-)! Ale v sobotu někam vyrázím, ať bude jak bude! Mám toho dost...nejenom prací živ je člověk! A tady to platí dvojnásob!

Žádné komentáře: