čtvrtek 21. srpna 2008

Ruku v ruce

Neb na každý váš úspěch připadne většinou i nějaký neúspěch. Když se nad tím zamyslím, tak jsou to jen maličkosti, které vám dokáží zpříjemnit, nebo otrávit několik hodin v práci, ale jinak nic. Opravdové problémy to tedy vskutku nejsou.

Internet mi pracuje i doma a proto je tohle první článek, který píšu ze svého nového domova. Včera ráno se ale zdálo, že se mi to nepodaří. Opět jsem se musel připojit v shopinu, abych se registroval na stránkách mého mobilního operátora, ale ne a ne mi přijít potvrzovací sms na můj modem...Čekání, návštěva obchodu a pak už jsem jenom seděl a nevěděl, co dál. Když tě všechno zradilo, pomůže ti kladivo...:-). Naštěstí jsem nemusel! Stačilo počkat pár hodin a cink,cink potvrzovací zpráva dorazila a já mohl začít surfovat. Paráda...

Logicky muselo následovat něco, co vám zkazí náladu:-). Někdo rozlil u východu láhev vína a postavil k tomu náš velký(metr vysoký) žlutý znak. Hned jak jsem to uviděl, jdu pro mop a kbelík. Trvalo mi to 15 vteřin, ale už tam stála manažerka Olívie(na ni jsem čím dál víc alergický) a Lukáš z ochranky. Je docela legrace dívat se na to, jak tam jsem já ve žluté vestě, máme tam dva znaky, že je mokrá podlaha a ona je přesto schopna chytit někoho za rukáv a upozornit ho na mokrou podlahu, aby neuklouzl. Na konci jsem to ale stejně odnesl já...! Než jsem šel pro kýbl, měl jsem zavolat někoho z ochranky, aby tam stál, než já dorazím zpět. Je to k pousmání, na venek se na vás tváří, jak je vám vděčná a pak v kanceláří zavolá nejenom mému šéfovi, ale šéfovi ochranky, že to neuhlídala. Inu Irsko...

Na konec to byl ale fajn den...lidí málo(dnes to bude určitě masakr), našel jsem dalších 10 éček a večer jsme si dali s Michalem komickou vložku, když jsme chytali do sítě našeho holuba. Pravidelně totiž ví, jak se má vrátit a dostat ho ven je čím dál tím složitější. Zkrátka žádní lovci ptáků, ani šelem z nás nebudou:-).

Žádné komentáře: