sobota 23. srpna 2008

Jen tak...

Moc rád bych se s vámi zase podělil o nějaké zajímavé fotky, nebo pocity, které mě tady nově přepadly, ale když vy už všechno víte:-)! A taky není kde bych co nafotil...už chvíli se sice chystám do nočního Galway, ale to víte...příjdete z práce a máte toho nad hlavu. A ještě brouzdat někde po městě. Takže tu tak sedím na posteli, zničený po dvou dvanáctihodinových šichtách a dívam se na mraky, jak nám je zase jednou vítr pěkně rozjíždí. K tomu si pouštím lehce pomalejší a uklidňující muziku a přemýšlím, co bude zítra.

No práce, to vím na 100%, ale myslím to trochu obrazně. Myslím na cestu domů, bude náročná! Myslím na to, co se mi tu už podařilo a co ještě ne! Myslím na to, jak si díky tomu že tu sem splním svoje sny(konečně). Za to mi to všechno tady určitě stojí!

Všechno má najednou jiný rozměr a vnímání světa i svého domova se dočista změní. Dnes mě Nathan pozval na párty jednoho svého kamaráda. Jeho sestra slaví narozeniny. Musel jsem zdvořile odmítnout, neb už toho mám až nad hlavu. Ale při té přiléžitosti mě řekl, že když si budu chtít zajít na pivo, tak mu mám určitě zavolat! Proč o tom píšu? Protože když poznáváte nový jazyk, tak se vám lépe poznává s někým, kdo ho umí! A to samé platí i pokud se bavíte s někým jiným, kdo není Ir, ale taky ne polák...Jeho jazyk je pro vás nesrozumitelný, ale jakmile promluví anglicky, tak je najednou vše jako ve vaší mateřštině. Chci tím říci, že se pro mě angličtina stává přítelem a ne nepřítelem, jako tomu bylo na střední škole, kde jsem se bifloval slovíčka a věty, o jejichž významu jsem neměl ani páru. Stále to sice není na konverzaci, ale domluvím se a to je hrozně moc v cizí zemi důležité. Irsko je totiž opravdu země mnoha národů!

Na závěr pro ty, co se těší na nějaká fota...plánuji ještě jeden výlet před mým odjezdem, ale nechám si pro sebe, kam...je to daleko. To co je totiž blízko, to už máme poznáno...někdy i dvakrát:-).

Žádné komentáře: