sobota 30. srpna 2008

Zpět domů

Vzhledem k tomu, že moje nohy už byly po 12 dnech v práci a výstupu na Sv. Patrika celkem unaveny, tak jsem přemýšlel, kudy se vrátit. Zvolit přímku domů, nebo se ještě někde podívat? Nakonec jsem z toho udělal alternativu.

Pokračoval jsem ještě chvíli na západ podél pobřeží k přístavu, ze kterého odjíždějí malé trajekty na dva ostrovy v blízkosti pevniny. Při příjezdu na parkoviště jsem zrovna stihl jeden odjíždět. Cestou jsem si chvíli hrál s myšlenkou, že kdyby to nestálo moc, tak se mrknu na ostrov, ale protože další cestu měli naplánovanou až na šest večer, udělal jsem pár fotek a vydal se opět na cestu.

Silnice číslo R335 mě příjemně překvapila. Za chvíli se totiž stočila do soutěsky mezi dvěma vrcholy a po pravé straně se objevilo jezero. Krásná scenérie a klid. Musel jsem na chvíli zastavit! Pak už jsem celou dobu jel údolím, kde bylo stále na co koukat. Nakonec jsem se dostal na hlavní silnici, kterou už dobře znám. Vede okolo jediné irského fjordu, který jsme s Radoshaky navštívili už před dvěma měsíci. Od tamtud jsem se vydal na závěrečných 70km jízdy a počasí se stále drželo na přijatelné úrovni.

Příjezd okolo páté, unavený, ale v dobré náladě. Na to jak bylo ráno, se tahle sobota opravdu povedla:-). Sprcha, večeře a na chvíli do postele, abych nabral sily na psaní článků a třídění fotografií... Tady je posledních pár FOTEK z cesty.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

A tady už jen použiji téměř klasický výrok "Pane Karfík, vy nás ale zásobujete".

T.

P.S. Ta voda nevypadá z nejteplejších :-))