sobota 30. srpna 2008

Westport

Je to malé(na naše poměry) městečko při západním pobřeží kraje Mayo. A nedá se říci, že by bylo zrovna ospalé. Čilý turistický ruch je v něm dost znát. Aby taky ne, když hora Svatého Patrika, ležící od města západně asi 10km, je nejznámějším poutním místem v Irsku. Navštívil jsem už hodně irských měst, městeček a vesnic a prakticky se od sebe neliší. Centrum je všude stejné. Nějaké hlavní náměstíčko, pár obchodů a jeden hlavní tah skr centrum, který je skoro vždycky ucpaný auty. Když však proklouznete do menších uliček, nebo nějakého parčíku, tak se všechno rázem stává jiné, klidnější a mnohem příjemnější na načerpání energie. Nechtěl jsem se ve městě dlouho zdržovat, měl jsem před sebou "náročný" výstup:-). Přesto jsem ale zkusil nějaké takové místo najít...Šumějící řeka za mostem mě donutila na chvíli se zastavit a posadit na břeh...

Na závěr nesmí chybět obrázková GALERIE z mojí první zastávky na cestě. Bohužel moje spojení s internetem je dnes večer na slabé úrovni a tak se mi nedaří nahrávat nějaké obrázky přímo k článku. Takže jen alba v picasu:-).

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Prima obrázky, určitě si mezi nimi nějaký vyberu na páteční akci u nás.

Zdraví T.