sobota 9. srpna 2008

Volno

O víkendu se nepracuje a to platí bez vyjímky i pro mě! Nicméně je potřeba vyřídit spousta věcí a proto moje kroky vedou i dnes do práce. Naštěstí to není proto, že bych se chopil lopatky a smetáku, ale proto že se chci připojit na net:-)!
Pomalu se moje dvě hodiny chýlí ke konci, protože baterie ukazuje posledních 35 minut, ale to je dost času, abych napsal ještě krátký článek. I když z klávesnice mi už jdou mžitky před očima. Mám za sebou asi 15 emailů rodině, kamarádům a klukům ze třídy. Plánování našeho srazu totiž vrcholí a každému se snažím odpovědět zvlášť. A jsem překvapen, že opravdu budeme skoro kompletní. Teda pokud někdo zaplatí a pak mu do toho něco vleze...to samozřejmě neovlivním. Každopádně se už moc těším!!
Jinak od posledního článku nic nového! Stále v práce, stále hnusné počasí. Snad jen ten kurz euro/koruna se teď vyvíjí dobře! Jen aby to vydrželo! Na druhou stranu vzrůstající cena ropy se už podepsala na ceně trajektu, která se mi teď zvedla o 15 euro celkově. Není to moc, ale peněženka to pocítí, neb cesta domů tam a zpět autem není levná záležitost. Od našeho odjezdu šli ceny pohoných hmot o desítky procent nahoru. No ale musíme to brát jak to je a furt si nestěžovat. koneckonců, měl jsem si tu technickou udělat před odjezdem! A ne si na to vzpomenout až v Irsku:-).

Žádné komentáře: