sobota 30. srpna 2008

Po dlouhé době

Původně jsem měl sice v plánu vyrazit do Corku a k jižním poloostrovům Irska, ale protože se blíží moje cesta domů, tak jsem z toho upustil. Cesta tam by byla náročná, dlouhá a finančně nákladná. Přesto jsem se nakonec rozhodl, že musím někde načerpat alespoň trochu energie. Ale kde? Tady jsme už všude byli, přemýšlel jsem. Po prohledání mapy padla volba na místo, které jsme se už jednou pokoušeli zdolat při naší dovolené v Irsku před rokem, ale nakonec nám do toho přišla jistá akce, museli jsme výstup přerušit a vrátit se.

Zvětšit mapu

Píšu o hoře Svatého Patrika. Od Galway je vzdálena něco kolem 90km - ideální. No a samozřejmě jsem to spojil i s návštěvou jiných zajímavých míst, které jsem měl po cestě, včetně jednoho překvapení(pro mě:-)). Na mapě jsem se pokusil vyobrazit celou cesty i se zajímavými body. Články a k nim příslušná alba budu vytvářet jednotlivě. Bylo toho celkem dost, na to, že jsem vyrazil o půl deváté ráno a vrátil se v pět odpoledne s celkovým počtem 240 kilometrů.

Žádné komentáře: