sobota 16. srpna 2008

Fucking Lady

Dnešní článkovou smršť bych rád zahájil něčím, co mě v tomto týdnu celkem dost naštvalo.

V pondělí jsem si byl jako vždy sednout do shopinu na lavičku, která je směrem k hlavnímu východu a je jediná, na které chytíte volný internetový signál. Hledím si svého a lidé si ke mně úplně normálně přisedali a zase odcházeli. I jedna starší paní, která si však při svém odchodu neodpustila poznámku, že jsem hacker a že tu nemám co dělat. Ne že by mě to v tu chvíli nějak vadilo, ale příjemné to taky nebylo.

Co čert nechtěl, ve středu ráno tam byla zas!! Tentokrát už mi ale nedala pokoj. Něco pořád mlela o tom, že mám sedět jinde a nezabírat tady místo. Nakonec odešla, ale jen na nákup. Asi za dvacet minut byla zpátky a začala znova. Tentokrát se do mě pustila. Jestlipak jsem za ten internet zaplatil, jestli mi to není blbí, tady sedět. Vrcholem bylo, když mi řekla, že na mě zavolá Gardu. Celou dobu jsem samozřejmě dělal, že jí nerozumím a poslal jsem ji česky někam(jak se mi ulevilo). Dokonce když šel okolo Michal z ochranky, tak si ho zavolala a chtěla po něm, aby mě vyvedl. Ten ji odpověděl, že tady může sedět kdokoliv a že co tu dělám, není jeho věc(v tom má pravdu). V duchu jsem se smál, kdyby jen věděla, že se známe! No věřili by jste tomu…já, kdybych věděl, že mě někdo nerozumí, tak do něj rozhodně hustit nebudu. Ona to vydržela dobrou půlhodinu. Jen jsem se bál, aby mi nedošla baterie, abych odešel až po ní. Aby si nemyslela, že vyhrála! To se mi povedlo!

Trochu jsem se bál co na to řekne hlaní security Edward, ale potom, co jsem s ním chvíli kecal o jeho internetu a pak teprve se zmínil o té paní, tak mi mimo jiné taky řekl „fucking lady“. Zkrátka bylo vidět, že mu to je absolutně jedno a já se nemám čeho bát.Příště už se do ní pustím já…protože už mám jistotu, že mi nikdo z ochranky nic neudělá a přeci do sebe nenechám rýpat někým, kdo ani neví, co je za hranicemi jeho ostrova a kdo mě nazve stupidním polákem. Tedy pokud už nebudu mít zařízený svůj net doma…

Žádné komentáře: