pátek 29. srpna 2008

Pán domu

Dnes ráno(pro většinu čtenářů včera ráno) jsem odvezl Roberta a Sabinu na letiště do Shannonu a začalo 14 dní, kdy se budu o celý dům starat sám. Cesta na letiště ve čtyři hodiny ráno byla příjemná a protože je vzdáleno asi 80km od Galway, tak jste tam za chvíli...Pro mě má pokaždé nezaměnitelné kouzlo, protože je to první místo v Irsku, kde spočinula moje noha...už je to skoro rok od našeho příjezdu(tenkrát ještě jen na dovolenou). Teď jsem dokonce začal pátrat na internetu, protože jestli ještě někdy z Irska poletím domů, tak pro mě možná bude jednodušší spoj Shannon - Wroclaw, než Dublin - Praha. Wroclaw je totiž vzdálená od HK jen 160 km a odpadla by zničující cesta Galway - Dublin autobusem...ten se vleče v odpoledním provozu skoro 4 hodiny a to vás, věřte mi, dodělá:-)

Ale zpátky k tématu. Instrukce jsou rozdány, elektřina zaplacena, peníze na nájem na další měsíc připraveny, popelnice se musí vyvézt před dům jednou do týdne a tak dále:-). Náš dům nění velký...je to dvojdomek z jedné strany obývaný Iry a z jedné námi. A okolo je sídliště se skoro stejnými domky... Jiný kraj, jiný mrav. Zítra vstávat nemusím a ani mě nečeká žádný úklid. Robert a Sabina se o dům starají perfektně a uklízejí po sobě, takže to u nás vždycky vypadá, jako by měl někdo přijít na návštěvu. Což je fajn. Já stejně přijíždím večer a moc z pokoje nevylézám.

No a na závěr...škrtací kalendář zahájen, přípravy na cestu se pomalu rozjíždějí, o dovolenou jsem totiž požádal od zítřka za 4 týdny a všechno schváleno. Párkrát se ještě projdu po shopinu a máte mě doma...:-).

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Na vojně jsme tomu říkali "stříhat metr", tady to je škrtací kalendář. Holt, časy se mění, kde se ten pokrok zastaví:-))

Měj se prima, ať to máš brzy a v pohodě "za pár" a brzy na viděnou.

Moc se na Tebe těšíme

T+M