úterý 5. srpna 2008

Powerkiting

Hledám a hledám internet a nedaří se, takže jsem si zase přivstal a jel se připojit do práce...Příští týden už by to ale mělo všechno dopadnout a já bych měl mít připojení! Jsou dvě varinty... Buď budu v bytě s Tomkem a jeho rodinou, nebo se všichni přestěhujeme ještě se dvěma poláky do nového domu v Roscamu. To je část Galway. Bylo by to asi nejlepší i z hlediska peněz. Takže uvidíme...všechno se rozhodne v tomhle týdnu!
No ale než se tak stane, tak nás ještě pár dní čeká. Čas si stále dokážeme vyplnit, protože Radoshaci si před odjezdem koupili novou hračku, kterou jsme vyrazili otestovat hned po mém příjezdu v pondělí večer. Zjednodušeně by se dalo napsat, že jde o velkého draka, nebo malý padák:-). Měří 5 metrů a je to docela síla. No a té činnosti se říká " Powerkiting " a název samozřejmě záleží na tom, kde se vyskytujete. Můžete s ním třeba jezdit na v zimě lyžích, nebo se nechat táhnout v moři na surfu, nebo si pořídíte malou buginu, připoutáte se k padáku a budete třeba na pláži dělat psí kusy:-). Využití má velké a zábavy si s ním užijete plno:-). Doporučuju všem, kdo začínají, aby nechodili do příliš silného větru. Má to takovou sílu, že už jsem ho neudržel a on mě táhnul po louce dobrých padesát metrů:-)!! A to né pomalu, tráva létala na všechny strany! Škoda že jsme zrovna neměli zapnutou kameru. Abych vám alespoň trochu mohl demostrovat jak to vypadá tak tady je pár FOTEK.
Jinak dnes k nám přijíždějí Radčiny rodiče a budou tu s námi až do posledních dní v našem domě. Snad se jim bude na ostrově líbit. Jak už jsem psal v minulých článcích, tak Irsko je pro turistu nádherná země. Ne však pro pracujícího cizince. Odrbou vás, kde můžou. Další příklad - v sobotu měl Radek rozlučku s partou z práce. Já on a dvanáct poláků - super akce. Ze slovanské hospůdky jsme se přemístili do baru na hlavním náměstí, odkud jsme chtěli na discu! Bohužel nás tam ale nepustili!! Jejich výmluva, že jsme opilý rozhodně nebyla na místě! Měli jsme jen pár piv během celého večera! Poprvé v životě jsem se setkal s "rasovou" diskrimincí. Nepomohla nám ani příchozí Garda, která prohlásila, že tohle je zcela ve výsadě ochranky. No musím říct, že mě to docela naštvalo, ale konec konců, co taky čekat od těhle dutých hlav!!

1 komentář:

Martin a Jitka řekl(a)...

No tak to je parada :) to na tom muzes priletet zpet do cech co ?