pondělí 25. srpna 2008

MS 2010 ve fotbale

No do rána mě sice nic vtipného nenapadlo, ale Radoshaci mají pravdu, když mi napsali do komentáře, že pozitivní je to, že budu za 5 týdnů doma. Jo a mimochodem po čtvrtečním jednodenním slunečném počasí pokračují místní deštivé a větrné podmínky. Od mého návratu byly snad čtyři slunečné dny...

A teď zpátky k aktuálnímu tématu. Olympiáda je za námi a šest umístění našich sportovců na medailových pozicích určitě není málo. Já mám radost především z oštěpařky Barbory Špotákové, jejíž výkon mě nadchl. Tuhle disciplínu mám spolu s desetibojem nejradši a není to proto, že jsme v nich měli vždy silné zástupce. Jen mě mrzelo, že jsem to nemohl letos sledovat...mám jen to, co mi nabízí internet a to ještě poslední poslední týden.

Včera jsem se bavil s Vladem s naší ochranky. Trochu jsem zaspal, protože pro mě bylo překvapení, že v kvalifikaci na MS ve fotbale máme Polsko, Slovensko, Severní Irsko a San Marino. No a s třetím ze jmenovaných hrajeme první kvalifikační zápas na jeho půdě. Ano, v Belfastu, 10.9. se ČR střetne se Severním Irskem. Bohužel pracuju(je to myslím středa), ale kdyby byl víkend, tak se ještě teď pokusím sehnat lístky. Byla by to zajímavá zkušenost, protože i když mám fotbal rád, tak jsem ještě nikdy na žádném zápase nebyl. Navíc na cizí půdě...a když si vezmu, že student agenci pořádá zájezd pro jednu osobu za 21 600,- korun, tak bych to já měl jen za cenu lístku a nafty. To by byla pohoda.

Nedá se nic dělat, práce je práce:-). Nicméně to bude zajímavé až zkřížíme kordy s Polskou reprezentací. Jsou to velcí vlastenci a jak jsem včera poslouchal Vlada, tak jsou přesvědčení, že postoupí z prvního místa přímo...nám nechají druhé místo, kde to prý zase zdupem v baráži:-). No, ne že bych si nemyslem podobnou věc, ale stejně budu našim držet palce, ať dopadnou jakkoliv. Hrát fotbal na mezinárodní úrovni je totiž dnes už nelehká věc. Takže chlapi do toho!!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Posílám dnešní druhé ahoj - tentokrát s 08/10.

Zdraví

T.

P.S. Ráno jsem netušil, jak se teď tímto komentářem trefím do tohoto článku :-)