sobota 30. srpna 2008

Den zúčtování

Jak správně napsal na svém blogu Martin, tak do kin se pomalu, ale jistě, začíná blížit další pokračování filmu Terminátor. Což mě jako fanouška tohoto žánru víc než zajímá.

Po přečtění mnoha diskuzí a shlédnutí traileru, který je upoutávkou na připravovaný film získávám dojem, že půjde o zcela nový film. Bude sice podle zpráv navazovat na díl předchozí, který končí odpálením nukleárních hlavic na všechna velká města, ale zřejmě se v něm nesetkáme s tradiční cestou terminátora do minulosti, kde má chránit budoucího vůdce odporu Johna Connora. Děj se bude odehrávat na začátku války - lidstvo proti strojům a měl by být prý prvním dílem z trilogie. Herecké obsazení se teprve připravuje, ale doufejme, že se po celou dobu natáčení nezmění. Co totiž z duše nesnáším jsou změny herců ve stejných postavách. Ať je režisér sebelepší, každý herec má svůj projev a stejnou postavu zahrají dva hráči úplně odlišně. Po třetím dílu, který mi spíše připomínal komedii protkanou speciálními efekty se nemůžu nových dílů dočkat. Neboť druhý díl terminátora, který byl natočen už před cca 16 lety zkrátka nemá konkurenci a já se těším, že příjde něco, co tu ještě nebylo!

Na závěr jedno zamyšlení. Futuristické vize lidstva je někdy zajímavé sledovat, ale jestli je nějaká vážným varováním, tak je to ta s zhrozbou nukleární války! Jediný chybný odpal by mohl způsobit katastrofu, protože by sebou nejspíš strhl řetězovou reakci. Víte, že nemám problém mluvit o čemkoliv ve svém životě a sem tam se zmíním o něčem, co se mi zdálo...před několika dny se v mojí hlavě v noci zrodil až neskutečně reálný sen, kdy jsem před sebou a za pár vteřin za sebou uviděl oslňující záblesk z výbuchu jaderné bomby...nebudu zabíhat do detailů, s kým a kde sem byl, ale bylo to dost daleko na to, aby mě to na místě ne..., ale dost blízko na to, abych si uvědomil, že ozáření bude mít smrtelné následky. Většinou se v takové chvíli probudím, ale sen pokračoval. Najednou ve mě byla obrovská síla žít(hlavně přežít) a dopátrat se co se stalo...jenže v tu chvíli nebude fungovat zcela nic, že? Doufejme, že v našem světě nikdy k ničemu takovému nedojde!! I když na druhou stranu zapátrejme v dějinách, jak dlouho trvalo lidstvu v každém století nezačít nějakou velkou válku...máme to prostě v sobě! Trochu depresivní závěr, ale jen to odráží moje myšlenky, po shlédnutí několika upoutávek.

P.S. Martine, co je to za konec na tom traileru, co máš na blogu. Ty asi chceš, abych měl další krušnou noc, co:-)?

Žádné komentáře: