pondělí 25. srpna 2008

Booking

Je to jako včera, kdy jsem za pomoci Radoshaků on-line kupoval letenku domů na konec července. Bylo to měsíc před tím víkendem a já už se ukrutně těšil domů! Netušil jsem, jak to 4 týdny vydržím, ale nakonec to bylo v pohodě, když si každý den v práci rozkrájíte na malé kousíčky. A víkend musíte zase prožívat jako dlouhý den, který se vleče:-).

To samé mě teď čeká znova. Před několika minutami jsem si totiž koupil zpáteční palubní jízdenku pro mě a moje autíčko na trajekt. Nadšení a touha vrátit se opět na rodnou hroudu je srovnatelná, ale bude to náročná cesta, na které nakonec budu sám, ale jsem občas tak trochu samotář, takže žádný velký problém. Je přede mnou 2000 kilometrů cesty domů a stejný příděl cestou zpátky. Doma mě bude čekat možná další tisícovka a něco, protože mě samozřejmě čeká výlet do Ostravy a taky na tři dny na Slovensko, kde hodlám jen a jen relaxovat s přáteli! Více detailů o mojí dovolené si ale zatím nechám pro sebe. Všechno se ještě plánuje a vymýšlí.

Žádné komentáře: