sobota 16. srpna 2008

Nové bydlení

Průběh mého hledání nového bydlení jsem vám už popisoval, ale teď je tu slíbené psaní o domě a o mých nových spolubydlících.

Moje adresa se z – Trenlaur, Maree, Oranmore, Co Galway změnila na Cluain Ard 26, Ballybrit, Galway. Je to ještě celkem daleko od centra města, ale i tak se mi doba dojezdu autem zkrátila na polovinu. Což je příjemné, ale budu se snažit, abych víc chodil pěšky a nebo jezdil na kole, až si ho v říjnu přivezu. Naše adresa je přímo naproti místními závodišti pro koně, které je co do velikosti srovnatelné s Pardubickým závodištěm. Každý rok se tu totiž koná Race Week, který máme už za sebou, ale o tom napíšu někdy příště.

Můje první návštěva domu byla se smíšenými pocity, ale nakonec jsem byl rád, že mám kde spát. Z venku dům vypadá staře, ale uvnitř je to jiné. Je vidět, že se tu o to starají a že tu nebydlí irové. Víc než slova ale napoví fotky, kterých není tolik, takže je připojuji jenom k článku. Dům má dva větší a jeden malý pokoj, obývák a kuchyň s jídelnou. Každý pokoj má svůj vlastní záchod s koupelnou, což je fajn, protože máte opravdu svoje soukromí.

Dnes je sobota a já se budu večer seznamovat s majiteli domu, kteří si mě příjdou „prohlédnout“. No a taky budou vystěhovávat jednoho problémového poláka z toho malého pokoje. Takže od příštího týdne budeme zase hledat nějakého spolubydlícího. Jinak další dva poláci, kteří mají pokoj vedle mě jsou pár. A to velice příjemný! Robert a Sabina. Ona dělá v naší firmě a pracovali jsme spolu ještě na Marině a on dělá „Landscaping“ a je to pořádná hora! Dobře se s nimi povídá a jsou takový, že taky chtějí mít svůj klid. Já přijíždím pozdě a oni jsou už většinou u sebe a ráno zase jezdí brzy. Ponorka nám tedy podle mě určitě nehrozí! Roberta jsem ještě od úterka neviděl! Jinak toho zatím o nich moc napsat nemůžu. Jen to, že mi dobře rozumí. I když už umím celkem dobře polsky, tak ani nemusím mluvit jejich jazykem. Skoro rok totiž bydleli s češkou a rozumí! Jedni z mála.

Co je zajímavé, tak za dva týdny odjíždějí do Polska na dovolenou. Budu zase nejspíš sám, pokud do té doby nikoho nenajdem! Sabina se vrátí za dva týdny a Robert nejspíš až za měsíc. Vypadá to, že až přijede, tak já už budu nejspíš na cestě domů. O zábavu mám tedy postaráno!

Žádné komentáře: