pátek 22. srpna 2008

A zase práce

V posledních dnech se nám tu celkem srovnalo počasí. Ale nechci to zakřiknout, protože tady se to může změnit za 10 minut. Včera na nás ale celý den svítilo sluníčko. Pravda, na mě jen skrz skla shopping centra, ale i tak to byl moc fajn pocit.

Dnes jsem sice měl mít dopoledne volno, ale vzhledem k tomu, že se Marek vrátil zpátky do Polska(moc ho to tu prý nenadchlo), tak opět začíná naše(Slávkovo) marné hledání někoho, kdo by konečně o víkendu dělal nějak slušně a hlavně na stálo. No a protože se takový člověk nehledá snadno, tak ho ještě náš supervisor nemá. A já jdu do práce už dnes ráno a pokud nebude nikdo nový, tak nejspíš odmakám celý víkend. Zlenivěl jsem, ale na druhou stranu to pro mě do výplaty znamená navíc skoro třista euro a to už není málo.

Dovolená v Čechách se blíží a co nedostanu v další výplatě, s tím už nemůžu na cestu počítat. Takže vzhůru na nejdelší šichtu, která může v shopinu být. Dvanáct a půl hodiny!!

Žádné komentáře: