středa 23. července 2008

50 na 50

Ne nechci nápovědu jako ze hry "Chcete být milionářem"! Ale takhle to dnes bylo. Jako na houpačce:-). Od rána jsme se nazastavili a to nepršelo. Zkrátka už tak od třetí hodiny jsem si přál aby mi někdo prostřelil hlavu a já tam nemusel být:-).

No ale na druhou stranu jsem hned po příchodu našel na zemi deset éček. Příjemná záležitost...no a za další hodinu dokonce dvacet éček. No to už není možný!! Jako poctivec jsem to samozřejmě odnesl do kanclu security, kde si to napsali a doufám, že mi to zase dají! Je to nový rekord. Doposud to bylo dvacet plus drobné, ale teď je to celkem třicet tři a nějaké drobné. Slušný přivýdělek. Jóóó, kdyby to tak bylo každý den. Ten ale ještě neměl skončit!

Večer jsem zase odvozil všechny krabice a pytle z prvního patra a bavil se dole s Nicolasem. Přinesl jsem mu nějaké svoje počítačové hry(už z doby pravěku) a byl za to rád. Takže mi na oplátku dal rifle:-). No, čtete správně. Fungl nový rifle z nějakého obchodu u nás v shopinu. Jo, když děláte v nakládacím prostoru, tak jste přímo u zdroje. A Čupr na tom je to, že mi sedí perfektně. I když v pase drobek široké, ale to ty staré byly taky. A zrovinka dnes jsem si říkal, že si nějaké v září musím koupit.

Když přejdu to móře práce, co jsme dnes měli, tak to byl den s 200% úspěšností ve všem. Jsem zvědavej na zítřek...čtvrtek mi vždycky dokáže zkazit náladu na nadcházející víkend:-). No a ta fotečka nahoře, to jsem já(kdo by mě nepoznal) a fotil mě Viktor z ochranky. Dnes byl v shopinu totiž naposled Lukasz a tak byla taková pohoda. Letí do Polska na dovolenou. Bože ten se má!!! Ale já se taky v září dočkám!

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Neboj, dva mesice utecou a ty se taky dockas dovolene...