čtvrtek 24. července 2008

Nemám slov!

Když jsem byl ještě v Čechách, tak jsem tyhle zprávy vypouštěl. Neb české zpravodajství je nabito jedině černou kronikou. Kdo koho zabil, kdo okradl a tak podobně. Bohužel nás tahle realita dostihla i tady. Ne že by tu nebyli kriminálníci, ale tak hrozně jako v Čechách na tom v tomhle směru nejsou. Proto by se zdálo, že cesta sem je i určitou formou záchrány. Bohužel ne!! Nemám chuť se o tom moc rozepisovat, protože mi to příjde jako největší hnus, ale fakt je ten, že pár kilometrů za Galway došlo k tragédii, o které jistě už většina z vás slyšela(hodně jste mi psali a ptali se) a ve které figurovali dva Češi. Pro mladou holčinu se tohle setkání se svým krajanem bohužel stalo osudným! Nedokážu pochopit, co se vůbec může odehrávat v hlavě člověka, který něco takového provede, nebo do konce ve chvíli, kdy svůj čin koná! Nebojím se to napsat, ale zasloužil by si to samé!! A nebral bych žádné ohledy!! Nikoho z těch dvou jsem neznal, ale pro její rodinu to musí být něco strašného! Nezbývá než doufat, že jednou ten náš svět a také národ konečně dospěje a přetanou se dít takové hrůzostrašné věci! Detaily si můžete přečíst v novinovém článku , který jsem četl ve včerejších novinách.

Žádné komentáře: