pátek 18. července 2008

Empty bin

Výraz pro "prázdný koš" dnes perfektně vystihuje moje myšlenkové pochody...žádné totiž nejsou:-)! Hlava je tak vybrakovaná jako kdybych strávil pět dní na semináři o perspektivách hřebíku. A já jen vymýšlím, jak se zabavit. Do toho se ještě přidává svištění větru za okny a naděje na zlepšení počasí se opět vytrácí.

Negativitou nabíjím svůj blog posledních pár týdnů tak, že by probudila depresi i v optimistickém člověku:-). Jsou to ale moje osobní pocity a jestliže jsem v prvních týdnech na ostrově psal především o těch hezkých věcech, tak teď je doba přesně opačná. Člověk je totiž tvor, kterému se pořád něco nelíbí:-). A ani já nejsem vyjímka.

Na druhou stranu si zase uvědomuji, že i když se kurz koruna/euro neustále zhoršuje, tak tu pořád vydělávám nemalé peníze, učím se konverzovat dvěma jazyky, cestuji a poznávám místa, na která si musí člověk normálně vzít týden dovolené, aby se na ně z Čech dostal. Měla by to vlastně být taková pracovní dovolená, ze které se jednou za čas vrátíte na opravdovou dovolenou k vám domů. Trochu postavené naruby, že?

Dnes jsem na icq napsal Martinovi "Leptákovi" jednu větu. Na to aby si člověk začal vážit života v Čechách, tak musí chvíli žít v zahraničí. Potom už nebude nikdy vnímat život v rodné vlasti tak, jako ho vnímá většina lidiček v ní.

Hlava nepracuje, myšlenky nepřichází, jen těhle pár blbostí, které jsem už psal snad stokrát, takže jdu spát...brou:-).

Žádné komentáře: