pátek 25. července 2008

První návštěva

Zdravím všechny čtenáře svého blogu. Dnes jsem přiletěl na překvapivou návštěvu do Čech. Dorazil jsem v pořádku a už jsem ve víru celé párty, která je jakousi doslavou narozenin mého bráchy a kamaráda Zdendy. Našel jsem si ale stejně pár minut, abych napsal na blog alespoň něco málo. Protože jsem opravdu šťastný, že jsem zase doma. Byť jenom na pár dní. Jinak ale všechno ostatní budu vytvářet až po návratu(až najdu připojení na internet), neb mám program nabitý! Všem těm se kterými se nemůžu v té krátké době vidět posílám pozdrav. Bohužel do té skupiny lidiček spadají i moje rodiče, kteří jsou zrovna teď v Řecku na dovolené. Ale o všem ví a vynahradíme si to na podzim. Už je půl dvanácté a zábava je v plném proudu!!! Ale moje síly už docházejí, protože jsem na nohou už 39 hodin bez spánku! Takže půjdu brzy na kutě!

2 komentáře:

Martin a Jitka řekl(a)...

Fakt díky , udělal jsi mi mrtě eadost !!!

Jana řekl(a)...

http://cucyovi.iprostor.cz/

Doma je doma viď? Přidávám odkaz na stránku těch dvou nováčků v Irsku...