pondělí 7. července 2008

No konečně

Tak jsme se přeci jen dočkali. Z tisku a samozřejmě i z mailů a fotek jsem se dověděl, že tento víkend bylo v mém rodném městě otevřeno autobusové nádraží. Hradec Králové na něj čekal dlouhých 50 let!!

Část autobusů do této doby odjížděla z provizorní plochy přímo před vlakovým nádražím a druhá část z panelové plochy s názvem "U koruny". Orientace především pro neznalého cestujícího byla velmi složitá a najít správný spoj bývalo někdy obtížné i pro místního rodáka. Sám jsem si to na vlatní kůži několikrát vyzkoušel a nedej bože, když se mě někdo zeptal, odkud odjíždí ten a ten spoj. Zkrátka už bylo na čase. Když jsem odjížděl do zahraničí, začínala teprve stavba nosné konstrukce střechy a protože rád sleduju vývoj míst, na kterých jsem delší dobu nebyl, tak děkuji za fotky taťkovi, který pracuje příme vedle nového terminálu. Doufejme, že už skončí všechny zmatky ohledně hledání spojů a že celým systém bude i pro cizí snadno čitelný.

Všechno se začíná měnit obrovským tempem! Čas letí a my ho máme málo, takže ať vám neujede vlak:-). Nebo autobus:-)

3 komentáře:

Martin a Jitka řekl(a)...

Dnes jsem navstivil nase nove nadrazi a ziral jsem na tu krasu . Hradec se opravdu snazil udelat jedno z nejkrasnejsich nadrazi a ono se povedlo .

Luk řekl(a)...

Ne jedno z nejkrásnějších...ale to nejkrásnější, které jsem viděl:-)!!!

Jana řekl(a)...

Vy jste na ten Hradec nejaky moc zatizeny :o)