středa 30. července 2008

Párty

A je to tu…blížím se k domovu a mám zvláštní mrazení v zádech. Nic mi tu v Irsku nechybí víc, než lidičky, o které jsem cestou sem přišel. A teď je jedu překvapit! Míjím ceduli obce a zatáčím k našemo domu, kde je už na vjezdových vratech patrné, že se tu něco děje. Jsou vyzdobené balónky. Vjíždím dovnitř a tím pro mě začínají velmi emotivní první hodiny okamžiků, které si opravdu užívám!

Překvapení se povedlo…! Nečekal mě nikdo! A o to byly reakce na můj příjezd spontálnější. Ještě teď z toho mám radost a hřeje mě u srdce, když vidíte, úsměv a překvapení na tváři vašich nej přátel! Ještě jednou díky všem za báječné přivítání!

A pak už se párty rozjela a postupně se začali scházet další a další. Celkem se to zastavilo asi na 30 lidech(hádám, ale míň nás určitě nebylo). Všechno co by jste na super párty hledali tam bylo. Super lidičky, super zábava, super jídlo a pití…no prostě bomba! Jakákoliv pochybnost o správnosti mojí cesty(protože už za dva měsíce mám opravdovou dovolenou a strávím v Čechách skoro 14 dní) se v tu chvíli nadobro rozplynula!

Bohužel jsem ale nespal od čtvrtečního rána a to se začalo brzy projevovat. A program v dalších dnech byl také nabitý, takže můj čas se nachýlil okolo půl jedné ráno, kdy jsem se šel na šest hodin vyspat. Ráno jsem totiž měl vyrazit na snídani do Pardubic k babičce. Ale o zase až v dalším článku. Tady jsou už jen FOTA z naší párty.

Žádné komentáře: