čtvrtek 3. července 2008

Čtvrtek

Aneb nejhorší smrt je z vyděšení:-). Ten náš hlavní security Edward nebude zase až takový suchar, jak se zdálo...dnes nás docela bavil a večer zakončil tím, že na mě udělal (v čechách bychom řekli) baf. To jsem teda otočený zády ke dveřím nečekal a zvlášť od něj ne:-). Pořádně ve mě hrklo...ale zase když se na vás někdo večer usměje a udělá nějaký vtip, tak se vám hned končí lépe po náročném dni.

Čtvrtek je nejdelší den v týdnu. Do práce přicházím na půl dvanáctou a končím v devět večer. A bohužel to není taková pohodička jako v minulých třech dnech, protože většina obchodů nezavírá v šest, ale až v děvet. Já končím také v devět, ale když mi všichni vyházejí krabice a rubbish 15 minut před koncem, tak to prostě nestíhám! Naučil jsem se chodit přímo do obchodu a říkat si o to...vyplatilo se mi to, protože už si mě pamatují a jak se objevím se žlutou vestou před obchodem, tak už nemusím vůbec nic říkat. Dnes jsem měl poprvé hotovo deset minut před zavíračkou...pohoda. Když jsem pracoval první den, tak jsem šel domů až o půl desáté:-).

Jinak to byl celkem klidný den, až na výměnu koše před shopinem...někdo do něj buď nalil beton, nebo vysypal půlku knihovny:-). Nemohli jsme pytel ani vytáhnout z toho plechovýho futrálu:-). Nakonec se povedlo... ale znáte ten pocit(pro ty co posilují), když si myslíte, že díky posilování uzvednete všechno:-). Tak všechno určitě ne...!! Sice jsem ho dokázal hodit na záda, ale po dvaceti metrech chůze jsem potřeboval 5 minut pauzu a vyměnit triko:-). Za tohle bych měl brát příplatky:-).

Večerním posilováním s Radkem jsem celý den zakončil:-). A hodnocení dne na mé stupnici...good day and nice weather...číslo 8 (má to vzrůstající tendenci).

Žádné komentáře: