sobota 5. července 2008

Moje Evropa

Po dlouhých hodinách nadávání a kreslení se mi konečně podařilo vytvořit tu mapu Evropy...Nicméně si s tím programem zatím moc nerozumíme a pořád mi tam vytváří nějaké chyby a ukládá to jinam, než já chci. Snad se časem naše vztahy zlepší. Takže tady je moje Evropa.


Zvětšit mapu

Záměrně jsem na ní zatím nekreslil Irsko, protože na něj mám mapu zvlášť. Nicméně časem určitě doplním. Když se na tuhle mapku dívám, tak mám teprv ten pocit, že jsem vlastně vůbec nikde nebyl. Už jenom Evropa je obrovská a co teprve celý svět. Alespoň že tu naši malou zemičku mám procestovanou křížem krážem. Můžete se juknout, když dáte přiblížení. A předem mě nekamenujte. Nedělal jsem si moc hlavu s bodovou přesností, to bych nad tím byl až do konce víkendu:-).

Možná jsem si nevzpomněl na všechno, ale na většinu na 100% ano.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Dobrá paměť, po prvním prohlédnutí Ti přidávám ještě pár pobytových míst ze zahraničí:

Rakousko :
Bad Bleiberg-Villach_Klagenfurt
Heiligenblut
Krimml
Řecko :
Skiathos

Zdraví T.
P.S. Na "písnutí" nějak o víkendu nezbyl čas, ale nezapomněl jsem.