úterý 1. července 2008

Úterý

Aneb jak jsem si koupil ananas místo banánů:-). A ptáte se za co...no konečně mám výplatu!! Ale dali si na čas, co? Čekal jsem na ni celých 16 dní a to je dost! Příští výplata by měla být za 14 dní a všechno by prý už mělo být v pohodě. Uvidíme...nechám se překvapit:-).

Dnes jsem začínal o patnáct minut déle, než včera a konec opět v osm. Nicméně jsem ráno musel vyrazit o hoďku a půl dřív, protože jsem potřeboval vytisknout výkaz práce a ještě pár dalších věcí...Také jsem se musel stavit s jedním formulářem na daňovém úřadě. Řekli mi v práci, že ho nepotřebuji, ale když mi teď stáhli na daních 400 éček, tak mi to bylo divné! A výsledek? Dnes jsem ho tam musel donést. A v dalších výplatách mi to vrátí, takže jsem v klidu. Zbyl mi čas, takže jsem šel do práce(shopinu) a Marta mě pozvala na kávu a muffina. Co já bych bez těch holek v našem bufáči dělal:-)? No a pak už se jen čekalo, jestli přinesou šek. Dnes jsem byl totiž na pevno rozhodnut, že když nebude, skončím ve středu ráno a budu hledat něco jiného. Nakonec se moje hledání odkládá...začnu s ním ale zase do měsíce, protože uklízet po Irech se opravdu nedá dělat dlouho(prasátka největší to jsou):-)!

Konec v osm hodin, o půl deváté doma, pak hoďka cvičení s Radkem a může se jít do sprchy. No a pro vás statistiky, nebo pro vás, co se chystáte do zahraničí, jsem si připravil pár číslíček.

Dnes je to přesně 85 dní, co mám práci. To je nějakých 1784 hodin. Z toho jsem jich strávil v práci 540. Což dělá v průměru 6,35 hodiny denně!! Dalších cca 570 hodin jsem strávil spánkem a dalších 110 hodin cestami do práce. No zkrátka moc volného času jsem neměl...V podstatě tu jen pracuju, spím a občas si někam vyrazím(e) a tak to v zahraničí většinou chodí. Především pokud sem jedete šetřit nějaké penízky do budoucna. Nebudu vám psát, kolik jsem si vydělal za necelé tři měsíce, ale mám v tuhle chvíli 9.05 euro na hodinu. Samozřejmě že musím odečíst nájem, energie, dopravu a jídlo(které skoro nekupuji, díky holkám v bufáči:-)), ale i tak mi zbyde dost, abych si mohl něco odkládat.

No a na závěr hodnocení dnešního dne na stupnici od jedné do deseti, přičemž jednička znamená - těsně před sebevraždou:-), pětka - normál a desítka - vysmátá bezstarostná euforie:-). Takže kolik? Dnes bych dal za 6... Počasí se zlepšilo, dostal jsem výplatu a cvičení se taky podařilo!

Není to špatný nápad, zkusím přidávat hodnocení dne ke zbytku ostatních z mého deníku(už jen středa, čtvrtek a pátek).

1 komentář:

Martin a Jitka řekl(a)...

Ty jo , jak se ti podarilo koupit ananas???