pondělí 30. června 2008

Pondělí

Aneb jak nezešílet z místního počasí:-). Už několik týdnů jsou totiž povětrnostní podmínky, že by psa nevyhnal. Sem tam se ukáže sluníčko, které na vás pak působí jako nabíječka pozitivní energie. Ale ráno je zase zpět pod mrakem. Včera jsme sice měli většinu dne krásně, ale nutno podotknout, že to bylo 200km jižněji. Při návratu do Galway se zase zatáhlo a od té doby je pořád pod mrakem. Článek píšu už za větru a deště:-).

Na začátek ještě jedna poznámka k mému včerejšímu emotivnímu článku. Doporučuji odkaz na poslední článek Radoshu s názvem "Jedna technická". Ale víc psát nebudu, protože je to fajnové a naučné počteníčko!

No a jak dnes? V pondělí začínám v práci v 11:00 a končím ve 20:00. Celý den se nesl ve znamení jediné věci...a to je výplata! Stále není a mě už to nebaví. Takže potom co jsem zjistil, že můžu v práci skončit ze dne na den, tak jsem si s tou myšlenkou celý den pohrával. Nakonec jsem napsal Slavkovi zprávu, že jestli peníze nebudou zítra ráno v kanclu(kam se chystám), tak úplně skončím v APS. No a za pár hodin telefon, že zítra ráno mi peníze přiveze na Eyre Square. Nevěřím tomu, ale počkat do zítřejšího rána mě nezabije! Pak se uvidí...kdyby nic, tak to zabalím okamžitě a dlabu na ně:-). Odpovídající práci za stejné peníze bych si tu už asi dokázal najít rychle, ale já chci trošku víc, takže ještě popřemýšlím jak to udělat!

Na konci každé šichty vám všechny obchody v šest zavřou, o půl sedmé se zavře vchod z Courbett Court shopping centre, no a pak už do shopinu skoro nikdo nevleze, takže jen pohoda! Odvozím kartony a pytle z odpadky a můžu jít v osm domů...Dnes mě ještě čekal skype s našima. Voláme si teď už jen jednou za měsíc a je to tak lepší, protože si toho potom máte víc co říct. No a teď už tu jen sedím v posteli a datluju tenhle článek:-).

Žádné komentáře: