pondělí 9. června 2008

Profesionálka

A teď se to určitě netýká toho, co si někteří z vás představují:-):-). Především v tom nefiguruje žádný podnik pochybných mravů! Který jsem ale v Irsku ještě neviděl. Protože to tu je snad zakázené, nebo co.

Řeč bude o něčem jiném. Včera jsme si s Radkem trochu huntovali tělo posilováním a protože je nutná regenerace, nabídla nám Radka svoji profesionální masáž! Šel jsem na "stůl" jako druhý v řadě...jak jinak. Přece bych nedostal přednost před manželem:-). A mohl jsem si dokonce vybrat jakou část těla chci namasírovat. Takže záda...:-). Uklidňující muzika, vonné oleje, šikovné Radčiny ruce,(spící Radek vedle na posteli:-) - protože šel brzy ráno do práce), no prostě balada! Musím říct, že spousta lidí se něco učí, chodí na kurzy, nebo se samovzdělává a i přes to nemají výsledky. Ale to není případ Radky! Je vidět, že ji ten kurz dal hodně, že ji to baví a klidně by se tím už mohla živit. Dostal jsem tedy masáž zad, potom mě podrbala na hlavě chobotnicí(to se musí vidět a zažít:-)) a k tomu navrh masáž šíje, která byla taky výborná. A dnes ráno...vůbec nic mě po posilování ani po masáži nebolí a mám skvělý pocit uvolnění! A to ještě nebylo všechno!

Protože se moje pokrývka hlavy od doby, kdy mě stříhala Miška, hodně zvětšila, poprosil jsem Radku o pomoc. Takže hned po masáži jsme se přesunuli ke mě, kde jsem si sednul na naši (už:-)) víceúčelovou lavici a mohla začít druhá fáze. I přes to, že mi to brala tím nejvyšším nástavcem, tak mám stejně pocit, že už mi na hlavě nezůstalo nic. Jo, jo, už jsou pryč doby, kdy jsem měl na hlavě husté háro:-)! Vlasy trochu prořídly...ale snad to nebude ještě dlouhou dobu nějak výrazně pokračovat:-).

No a na závěr bych vás všechny rád pozval do našeho víceúčelového domu. Možnost ubytování s veškerým sociálním zařízením, internetem, terasou a na požádání i s osobním řidičem:-). Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji. V ceně je masážní salón s holičstvím s profesionální obsluhou a fitness centrum s kvalifikovaným trenérem:-). Součástí nabídky je pouze snídaně. Dobré podmínky pro výlety do překrásného okolí při pobřeží Atlantického oceánu. Hlavní město regionu Galway je vzdáleno 14 km. Rezervace se provádí měsíc dopředu... :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

6 komentářů:

Martin a Jitka řekl(a)...

No parada :) Tak ji bych si to radsi rezervoval uz ted kamo :) Na jmeno ,, neustale hladovy ,, :)))

Radek Hojgr řekl(a)...

No to by bylo abys dostal prednost :)

Jinac koukam ze z lavice mel byt susak na pradlo a ted je z nej i kreslo u holice - docela dobry :) Mohli jsme sbirat a psat jak vselijak jsme lavici vyuzili - za rok by to mohl byt krasnej seznam :)

Martin a Jitka řekl(a)...

Jeste me napada jedna vec co se na lavici da uskutecnit , ale ted to asi Luk nezvladne kdyz je sam :) Je to na Radhosacich :)

Radek Hojgr řekl(a)...

NO nad tim muzu popremyslet kdyz mam doma tu profesionalku :)

Unknown řekl(a)...

Dikes, dobre se to cte :o)
Timto clankem sis vyslouzil dalsi strihani a hlavne masaze, prijd kdykoliv :o)

Radek Hojgr řekl(a)...

Safra, toz to abych napsal tez takovy clanek. Dobre to mas promyslene chlape :)