sobota 7. června 2008

Naplánuj si

Když se zrovna nepracuje, tak se vymýšlí, co se podnikne. A co je nejlepší...? No přeci spontální akce. Dnes to mělo vypadat - ráno vstávačka(o půl šesté - jak já to dělám:-)?), pak válečka na terase, no a okolo poledne vyrazit do města a udělat pár fotek z druhé strany Galway, pak si počkat na příliv a k tomu procházka po promenádě... A skutečnost? Ráno se nic nezměnilo, jen jsem si zacvičil a Radek mi nabídl, že dnes jede s truckem do Athlone a jestli nechci jet s ním...jasně že jo! Vždycky se rád projedu a pokecáme o všem možným. Athlone je od nás asi 100km, tak na polovině cesty do Dublinu. A i když není u moře, je v něm lodí habaděj. Mají řeku a turisticky toho hodně využívají! Ale to centrum jako vždycky hrůza pro auta(natož pro trucka)! Příště tam možná udělám krátkou procházku s focením. Takhle jsem to bral jen z kabiny, takže kvalita utrpěla. Vymotali jsme se a okolo druhé se vraceli zpět.

Cesta už pro mě není tak zajímavá, jako když jsme tu byli poprvé, protože se není na co dívat. Tak jsem sledoval auta:-). Už jsem o tom chtěl napsat dřív, ale nebylo kam to zařadit. Člověk by řekl, že se to nemůže moc lišit, ale není tomu tak. Tady jasně kraluje Toyota včele s modely Avensis a Land Cruiser. Nevím na co si v téhle zemi lidé pořizují off-road?! Na druhou stranu tu skoro vůbec nenarazíte na Citroena...nám sice jeden stojí před domem, ale ten je Radoshaků. Nesmírně příjemně mě překvapila Škoda. Zdá se, že se Irům libí. Hlavně Octavia II tu jezdí ve velkém počtu. A i na nejstarší modely Felicie tu občas narazíte. Všude samozřejmě volanty na pravo:-). Jak jinak...

Když jsme odjížděli z Athlone, tak jsem si všimnul nálepky na zadním skle vozu před námi. Značila kde bylo auto koupené. A tohle městečko od nás v tu chvíli bylo vzdáleno jen asi 20km a až jednou pojedem do Dublinu, tak se tam určitě zastavíme. Jukněte se na foto, do jakého města se chceme stavit. A proč? To vám určitě nebudu muset vysvětlovat:-).

Žádné komentáře: