pátek 13. června 2008

Pořád se něco děje

Dnes se ke mě dostalo spousta novinek, které mě potěšili...protože žít jinde neznamená zapomínat na lidičky doma.

Takže zpráva dne...! Moje "švagrová" se dostala na lékařskou fakultu do Prahy! Gratulace letí jako vítr do Čech. Jaká asi bude oslava? Že bychom tu měli novou Vendulku utěšitelku...:-)? A kdepak je Štěpánek(brácha)? Ten má před sebou poslední rok na pardubické univerzitě a za rok bude mít na čele vytetováno Ing... už tam má Bc, ale to má napsané jen neviditelným inkoustem, což je nápadné:-). Takže vzhůru do školních lavic a zasedaček, hlavu ponořit do skript a můžeme se šrotit. I já bych děsně rád, věřte mi... Jenže se mi fakt nechce:-). Jednou jsem to zkusil, ale nepadli jsme si do oka. Byla to taková známost na jednu noc:-). A radši budu stokrát pracovat, než bych se vrátil do školy. Zkrátka někdo ta černá ovečka v rodině být musí:-):-). A lepší heslo na závěr bych těžko vymyslel:-)

Žádné komentáře: