sobota 14. června 2008

Jak se pozná...

Ten kdo roste pro šibenici...

ZÁŘI - je zádumčivý
ŘÍJEN - je zádumčivý
LISTOPAD - přinesl do školy sirky
PROSINEC - je zádumčivý
LEDEN - prinesl do školy benzín
ÚNOR - je zádumčivý
Nabádá Kuncovou, aby zítra nešla do školy.
Další stránky třídní knihy jsou již bohužel ohořelé :-)

Lidumil...

Byl jsem hrabě a vlastnil jsem veliké panství. Ale chudoba mých poddaných mně tak dojímala, že jsem jim pomáhal robotovat na svých polích. Tím jsem zanedbal své vrchnostenské povinnosti a brzy jsem se topil v dluzích. Soused, také feudál, skoupil směnky a přivedl mě na buben. Víc než krejcar mi nedávejte, nechci se vrátit mezi tu bohatou pakáž.


Správce sítě...
Tříděný odpad...
A dobře nastavený počítač...

3 komentáře:

Jana řekl(a)...

Německá studentka zdraví ostrovany! Držím pěsti, já bych to tam nevydržela. Už i tady melu z posledního a chci domůů. ;o) Ta rodinka, to je pouto.

Jana řekl(a)...

Ne, zlobit se nebudu, reklama se vzdycky hodi... ;o) Mej se pekne a napis taky nekdy neco o svoji slecne... takhle to skoro vypada, jako kdybys ji ani nemel...

Jana řekl(a)...

Aha, tak to jsem opravdu nepoznala. Promin, to me mrzi ;o(