pátek 20. června 2008

Double

Dnes nám v shopinu konečně skončil Oskar...na závěr ještě vyvedl problém se sluchátky od vysílačky, které jsme dvě hodiny hledali, ale jak už jsem psal jednou - Oskar je prostě Oskar. Nicméně jsem už dopředu odmítl, že půjdu někoho v sobotu zaškolovat...takže APS poslalo nového borce ještě dnes večer, abychom ho zaškolili. Už už jsem si připravoval další lekci polštiny, když jsem se dozvěděl příjemnou zprávu...

Světe div se, ode dneška se budou o shopin starat dva češi a k tomu ještě oba Lukášové:-). Nutno podotknout, že Lukáš je cikánský čech, který pochází z Ostravy Vítkovic a do zahraničí se odstěhoval s rodinou(jak jinak) již před 8 lety. Z toho vyplývá, že má perfektní angličtinu - chodil tu do školy. Neptal jsem se ho, kolik mu je let, ale bude mít tak ke dvaceti...Jejich rodina(jako každá cikánská) má zřejmě široké kořeny. Nicolas - Rumun, který pracuje večer s námi je jeho bratranec...ukazoval mi i fotku jeho ukrajinské přítelkyně a taky mi dal lekci chorvatštiny, protože chodil s chorvatkou. Polski umí taky perfektně...nezbývá než dodat, že všichni nejsou stejní a tenhle kluk má dobré vystupování a způsoby, takže doufám, že se mu tady bude dařit a že neudělá pá pá, za pár týdnů:-).

1 komentář:

Radek Hojgr řekl(a)...

Mno diky tomu ze vim to co ostatni jeste ne (Luk o tom urcite napise clanek), tak muzu rict: "Kez by za par tydnu... co Luki?" :)))