neděle 22. června 2008

Nejdelší den +1

Trochu zvláštní nadpis, že jo:-)? Chápete...? Včera(sobota-píšu to v neděli večer) byl přeci jak u nás, tak i u vás nejdelší den v roce a protože jsem si nedávno všimnul, že tu je světlo o něco déle, než v Čechách, připravil jsem malou fotodokumentaci naší skoro "polární noci". Aby to mělo ten správný zvuk, tak jsem to měl udělat už včera, jenže bohužel počasí nepřálo a když je hodně hustě zataženo, tak máte tmu za chvíli. Dnešek taky začal špatně, ale od čtvrté hodiny nám tu svítí nádherně sluníčko. Takže podmínky na večerní focení jsou ideální. Všechno fotím ze stejné pozice, ze stejného úhlu a ve stejném režimu...ze dveří na terasu, co mám v pokoji je nádherný rozhled. První obrázek jsem vyfotil v osm hodin večer. Druhý o půl desáté...pak už se sluníčko schovává za les...ale světlo máme stále...Tady je celá GALERIE fotek i s popisem času. Na poslední fotce už mi režim "krajina" nebere dostečně dobře světlo. Přesto tu je mnohem světleji, než na obrázku. Ještě v pohodě vidím na protější kopec a to už je jedenáct. Můžete si to porovnat, jak v Čechách. Rozdíl ještě nebude tak veliký, snad pár minut.

No a na závěr ještě malý komentář k dnešku...jenom brouka pytlíka, nebo Ira by mohlo napadnout, vytahovat vodu z eskalátoru vysavačem:-). Čímž mi perfektně zpříjemnili konec nejpohodovějšího dne, co v shopinu bývá(neděle). Zkuste si za tři hodiny vynosit na ulici do kanálu zhruba 100 plných průmyslových vysavačů. Zvlášť když má mít čtyři kolečka, ale z nějakého důvodu se čtvrté někamsi kamsi ztratilo:-). Ach moje záda...

Anděla spásy máme naštěsí doma, takže perfektní masáž od Radky mě zase dostala do pohody!!! Už jen vydržet do pátku...jedu už od minulého pondělí a chvilku volna jsem měl jen v pátek dopoledne, ale zase bude super výplata. A proto jsme "píp" tady, ne!! Abych si mohl na jaře pořídit tu mašinu!!!!! Vždycky když si to představím, je mi tak na hoďku líp:-):-).

1 komentář:

Martin a Jitka řekl(a)...

Mas naprostou pravdu :) sobotni den byl velice dlouhej :) v mem pripade koncil v pet rano :)))