úterý 3. června 2008

Jeď, já postojím

I přes veškerou snahu učitelů jsem zůstal normální...:-). A proto můžu dnes psát tolik báječných článků, pro tolik báječných lidí, jako jste vy. A vy co jste méně báječní si to taky můžete přečíst, ale já nikoho takového neznám:-)!Toť na úvod a jedem:-)

Protože jsme(jsem) si sebou vzal do Irelandu autííí, tak tu skoro každý den lítám po levé straně asfaltu v místních zácpách. Do práce to mám asi 15km a ještě chvilku potrvá, než se dokopu na kolo(v pátek držte palce:-)). Jak to probíhá u nás si moc nepamatuju, protože když jsem ještě jechal samochudem po Hradci moc zácpy nebyly. Na to je naše městečko báječné, i když už to není, co bývalo. Chraň vás pánbůh před Ostravou, Brnem a Prahou ve špičce:-). Tady je to taky o rozum, nebo alespoň o dobrou náladu!!! Naštěstí tu mají ten hezký zvyk - já nikam nespěchám, takže tě pustím! A opět je to nakažlivé! Dnes ráno jsem mazal do kanclu s mým měsíčním záznamem práce, ale až na místě jsem zjistil, že nám změnili adresu. Takže zase přes půl města v trafficu!! Hrůůůza, ale protože vás kde kdo pustí, jde to. Kdy se vám to stalo naposled v Čechách? Sám jsem pouštěl asi čtyřikrát a to jsem spěchal...za ten milý úsměv a gesto se vztyčeným palcem(NE prostředníčkem:-)) to bude stát vždycky.

No ale ještě k ránu. Na jedné straně modrá obloha, na druhé černý mrak jako pytel na odpadky:-). Chvilku pršelo a foukalo, ale nic z toho nebylo! Tedy něco málo ano...už jste někdy viděli takovou duhu?? Já tedy ne...Pokud to nevidíte, musíte si to zvětšit! Stačí jednou kliknout levým...:-))). To jen pro ty menší fandy do computerů jako jsem třeba já:-). Obloha se tu vůbec chová úplně jinak než v tom našem středoevropském podnebí. Zvláště je zajímavý pohled na mraky! Až bude zase nějaký další takový úkaz, přilepím ho sem jako na nástěnku:-)!! Permanetně totiž u sebe tahám foťák, protože každý den se může přihodit něco zajímavého a já chci být u toho:-)! A když nebudu, tak se taky nic neděje...páček:-)

Žádné komentáře: