čtvrtek 5. června 2008

Svět je kulatý

A proto se na něm dřív nebo později musíte potkat s většinou lidiček:-). Kteří zase znají jiné človíčky, které znáte třeba vy...a tak dál. Do dneška nezapomenu na to, jak jsem před několika lety potkal na Slovensku v Tatrách na Tatranské magistrále kamaráda ze střední...Oba jsme koukali jako puci:-). No a když jsme se přestěhovali do Irska, dostal jsem od Radka webové adresy na různé blogy lidiček co tu jsou. Mezi nimi i jeden obzvláště poutavý a čtivý. Nese název Sumec na smaragdovém ostrově. Člověk se docela zasměje, když čte jeho příběhy...! No ale už jsem ho neměl dlouho otevřený. Od chvíle kdy jsem začal pracovat... tam jsem poznal spoustu lidiček a mezi nimi i Terezu, která pracovala v bufáči...ale už je jinde. Tady se to mění každý den. No a s ní jsem se bavil o internetu, o jejím příteli, kterého jsem párkrát i viděl, zkrátka o všem možném.

Včera jsem znovu otevřel sumcův blog...a koukám, koukám na fotku a říkám si:"Ten kluk je mi nějaký povědomý". No a mrknu na holčinu vedle něj a ona to Tereza! Tak to koukám! Jako kdybych se bavil s rockovou hvězdou a nevěděl o tom, takový jsem měl pocit:-). Přitom jsem řadu článků četl a na fotky koukal taky. To je tak vždycky, máte něco u nosu, ale nevšimnete si toho, dokud vás to nepraští samo:-)! Včera se stavovala večer v shopinu a byla hodně překvapená, když jsem se jí zeptal, jak se má sumec:-). A heslo na závěr - Jedině čas odhalí vždycky pravdu!!

1 komentář:

Martin a Jitka řekl(a)...

To by byla pecka kdyby byl svet hranatej co ???? :)))))