čtvrtek 26. června 2008

Milý deníčku...

26. června rozhodl jsem se vést si deník o svých úspěších a pokrocích na poli poznání. Aby snad i jiní ... No a teď trochu kecám:-)! Takhle to určitě nebude, protože by mě to po týdnu přestalo bavit:-). A blog by se stal dost nepřehledným a po čase i nudným:-). To už je teď, ale co nadělám:-).

Ten týden bude ideální doba. O tom, co se dělo zajímavého v práci, příhody a cestování o tom píšu jednotlivé články...ale počínaje sobotou odstartuju sedmi denní deník svých zažitků. Zkusím vám trochu víc detailněji přiblížit celý jeden týden a zaměřím se hodně na detaily. Takže o každém uplynulém dnu od této soboty napíšu článek. Jiné články psát nebudu, protože by se mi to míchalo dohromady a pro vás čtenáře by to bylo komplikované. A jejda, cokoliv jsem chtěl napsat, tak musím stihnout do zítřka do večera, nebo do soboty do odpoledne...protože večer už budu psát první záznam:-). Takže...jdeme na to - nic mě napadá:-):-)

Žádné komentáře: