úterý 3. června 2008

Chvátám, chvátám...

nemám chvíli klid...:-). Ale mám a velkej! Desátá hodina odbyla a lampa ještě nesvítila:-(. Tady úplně normální a ještě tak hoďku nerozsvítím(pro ostravaky pišu "nerožnu"). Za výslovnost mě prosím nesežerte...

Po práci mám ještě asi tak tři hoďky čistou hlavu, pak se dostaví guma a já nejsem schopen nadatlovat ani řádku, takže hodiny tikají a já píšu. Na každém dnu se mi líbí ta rozmanitost...pokaždé mě nas... někdo jiný. To možná platilo v Čechách, ale tady ne-e. Ráno se vzbudíte a je vám hej. Pak přijdete do worku a každý se na vás směje. Přeje vám hezké ráno, děkuje milionkrát a tak dále. Samozřejmě když něco uděláte nad rámec svých poviností jste good man:-). A někdy nemusíte udělat ani to! Na konci dne trochu únava, ale ta mizí během večera...ráno přeci nevstávám a můžu si pospat. A že se mi to, jak každý ví, daří:-). Někdy se vzbudím až v sedm...hrůza! Ta dobrá nálada je tu nakažlivá, ale nejen tu! Skoro všude ve světě...Kdyby se takhle chovali všichni u nás, mohlo by to být alespoň trošičku o něčem jiném! Sice pracuju teprve dva měsíce, ale ještě jsem si po ránu nikdy neřekl: "zase do práce, to je hrůza". Já se tam totiž těším...:-)! Na tu spoustu usměvavých lidiček se kterými je radost dělat!!

Žádné komentáře: