úterý 24. června 2008

Ztrácím přehled

Začal jsem v posledních letech trochu cestovat a i z našima jsem se podíval na zajímavá místa. Nedávno jsem pátral v paměti a zjišťuju, že se mi toho už dost vykouřilo z té kulaté věci, co nosím na krku:-). Napadlo mě si všechno zkusit zaznamenat do mapy na Googlu, ale než se mi celá Evropa povede, tak pro začátek něco menšího...

Zvětšit mapu

U označených bodů jsou i krátké popisky, aby se v tom dalo vyznat. Jinak jsem si opravdu nelámal hlavu z každou ulicí a městem...ale podrobné to je dost a obsahuje to to hlavní.

V Irsku jsem už přes 4 měsíce a na přelomu října a listopadu 07 jsme tu s Míšou strávili asi deset dní, kdy nás Radoshaci vzali na spoustu nádherných míst. Také díky tomu se zrodila myšlenka - opustit rodnou vlast:-). A protože je Irsko nádhernou zemí hlavně pro turisty, snažíme se přijít na to, jestli tu je opravdu co k shlédnutí. A výsledek - JE!! a to jsme ještě nebyli všude. Mě ještě čeká celé východní Irsko a také se chceme brzy(nebo někdy) vypravit do Irska severního, které je součástí Velké Británie. Objevovat je stále co a pokud se vyrazí ve třech autem, tak je to za hubičku.

Nezbývá než vymyslet, kam pojedeme tenhle víkend, teda jestli výjde počasí:-)

2 komentáře:

Martin a Jitka řekl(a)...

Si uz pekny pan cestovatel :) ale jedno z nejzajimavejsich mist porad neproskoumano :) Tullamour
Ale tam zajedeme spolu co ??

Luk řekl(a)...

si piš ty draku, až budeš tady, tak něco uidíš:-)